Пятница, 25.09.2020, 21:50
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Помощь детям Украины | «СИЯНИЕ НАДЕЖДЫ» - благотворительная организация, деятельность которой распространяется на территорию Мелитополя и Запорожской области. ООО Авантаж Холдинг Интернет-магазин запчастей для сельхоз и спецтехники
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 9
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Мои статьи

Турбокомпресора
Аналіз пошкоджень турбокомпресорів показує, що близько 40% пошкоджень є наслідком попадання сторонніх предметів на лопатки компресорного або турбінного коліс. Ще 40% пошкоджень викликано несправністю системи мастила. Що залишилися 20% пошкоджень викликано іншими причинами.
До сторонніх предметів, які часто потрапляють на лопатки турбінного колеса, відносяться: частини клапанів і камери згорання, що відламалися; неправильно встановлена прокладка (частини прокладки можуть відірватися і попасти у випускний колектор); болти, гайки і шайби, які при заміні турбокомпресора падають у випускний колектор; частини поршнів, що відламалися, ДВС. Всі ці предмети, навіть при незначному своєму розмірі, приводять до серйозного пошкодження турбінного колеса.
Пошкодження компресорного колеса від попадання сторонніх предметів трапляється рідше, ніж турбінного колеса. До сторонніх предметів, що потрапляють на компресорне колесо, відносяться: елементи повітряного фільтру; шматочки гуми або армуючого дроту, що відірвалися від впускних патрубків; болти, гайки і шайби, що попали у впускний патрубок при заміні турбокомпресора.
Несправностей системи мастила, що викликають пошкодження турбокомпресора, може бути декілька. Найчастіше зустрічаються відкладення в трубопроводах, по яких подається і відводиться масло в турбокомпресор. Ці відкладення значно зменшують площу прохідного перетину трубопроводу, а інколи і повністю забивають трубопроводи. Для нормальної роботи турбокомпресора дуже поважно, щоб за важких умов роботи подавалася певна виробником кількість масла в підшипники турбокомпресора. Масло перед подачею в підшипники обов'язково повинне пройти через фільтр. При постійній подачі чистого масла в необхідних кількостях підшипники турбокомпресора можуть пропрацювати тисячі годинників без помітного зносу.
Пошкодження турбокомпресора можуть бути викликані також підвищеною температурою відпрацьованих газів при роботі машини на великих висотах над рівнем морить. Будь-який двигун, який працює при температурах близьким до граничних на рівні моря, перевищить ці температури на висоті 1500м над рівнем морить. Також робота на таких висотах над рівнем моря може привести до перевищення максимальної швидкості обертання валу турбокомпресора. Тому необхідно відповідно до вимог виробника змінити систему подачі палива. Окрім цього, на збільшення температури відпрацьованих газів занчительноє вплив роблять: пізнє запалення, бідна сместь і пізній момент уприскування.
Підвищений опір на впусканні, причинами якого можуть бути повітряний фільтр, пошкоджені з'єднання або патрубки недостатнього діаметру, веде до зменшення кількості повітря, що поступає в циліндри, і підвищення температури відпрацьованих газів. Підвищений опір на впусканні і робота на великих висотах над рівнем моря можуть привести до поломки корпусу турбінного колеса і навіть до поломки самого турбінного колеса під дією високих температур.
Якщо не міняти повітряний фільтр відповідно до вимог виробника, то існує висока вірогідність відкладення грязі в корпусі компресорного колеса, що приведе до зменшення вступу повітря в циліндри і далі до перегріву. Так само нещільно прилеглі прокладки у впускному і випускному колекторі приводять до зменшення подачі повітря.
Інколи з'єднання турбокомпресора з впусканням і випускними колекторами зроблені так, що розширення випускного колектора і інших частин, сполучених з турбокомпресором, викликають дію великих навантажень на елементи турбокомпресора. Ці навантаження можуть привести до зміни розмірів корпусів турбінного і компресорного коліс так, що колеса почнуть тертися по корпусах. Недостатньо жорстке кріплення турбокомпресора до двигуна, яке не може запобігти надмірній вібрації турбокомпресора, може викликати так само спотворення форми елементів турбокомпресора і привести до поломок.
Поломку турбокомпресора можна практично виключити, якщо не допускати попадання сторонніх предметів на лопатки турбінного і компресорного коліс, перевищення допустимих температур роботи турбокомпресора і якщо забезпечити подачу якісного масла в турбокомпресор в необхідній кількості.


Источник: http://avantazh-holding.uaprom.net/a33102-termn-sluzhbi-turbokompresorv.html
Категория: Мои статьи | Добавил: ealekseu (28.06.2011) | Автор: Алексей E W
Просмотров: 696 | Теги: купить турбокомпрессор, отремонтировать турбокомпрессор, ремонт ТКР, отремонтировать ткр, продать ТКР, турбокомпрессора, купить ТКР, Мелитополь | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Проверка ТИЦ Яндекс.Метрика
Besucherzahler mail order brides
счетчик посещений
Цены на компьютеры. Объявления Украины и России. Система Orphus